Escapades per a empreses, racons inèdits de Girona

Al voltant de les festes de Nadal són unes dates magnífiques per realitzar activitats amb els companys de feina amb els quals s’ha estat treballant tot l’any, amb la família, amb companys de classe o amb els amics. L’empresa de serveis de guia Girona Guide Services (GIGS) us ofereix tres noves propostes per passar junts una diada diferent, divertida, entretinguda. Es tracta de descobrir el patrimoni amagat de Girona, combinant exercici físic, cultura i gastronomia, fent de tot plegat una experiència única.

L’Ipad quest

Aquesta proposta consisteix a descobrir la Girona medieval, el call jueu, el seu barri vell, promovent el treball en equip. A través d’una app informàtica i una tablet, els participants hauran d’orientar-se amb un mapa de la zona, hauran de planificar un seguit de reptes, desplaçar-se per realitzar-los i, d’aquesta manera, acumular punts. Es tracta de preguntes multiresposta, fotos o vídeos, minijocs o reptes físics. És fonamental l’esperit col·laboratiu.

Girona en Burricleta

Un guia mostrarà alguns dels racons més interessants i desconeguts del cor de la ciutat i els voltants. Es tracta també de descobrir el ric patrimoni arquitectònic i històric de la ciutat, especialment el medieval, la seva història i les llegendes o curiositats que s’hi vinculen. L’activitat finalitzarà amb un bon àpat.

Els tresors del Call

Aquesta és una ruta a peu per parlar, a través d’un relat urbà, de la nostra història seguint la traça de les dones gironines : de comtesses, escriptores, de bruixes i pintores al Barri vell de Girona. En aquesta ocasió també es té la possibilitat de descobrir el patrimoni arquitectònic amagat de Girona.

GIGS posa al vostre servei tot el material i l’equip humà necessari pel correcte desenvolupament de l’activitat; un menú gastronòmic pels inscrits a qualsevol de les tres propostes; el transport i les assegurances pertinents.

Per fer reserves podeu adreçar-vos a info@turismon.net o als telèfons 872 590 969 i 619 014 484.

Imatges: Girona. Laurence Norah. Arxiu Imatges PTCBG / Girona, Passeig Arqueologic i St Pere Gallligants.Jase Wilson. Arxiu Imatges PTCBG / Burricleta / Call de Girona. Aniol Resclosa. Arxiu Imatges PTCBG.